RSS 2.0
 
   

hemska tanke

 Den 2011-06-16, kl 19:49:35
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu är vi hemma igen, blev ingen resturang utan det blev pizza istället! Men vi tog en cykeltur istället! Så nu är jag dötrött och funderar starkt på att sova, klockan är 19.45 & jag är seriös! Klarar inte mycket mer, tror jag håller på att bli sjuk om jag inte redan blivit det, varm, förkyld, ont i halsen, jätte trött, med andra ord har jag fått feber! Inte speciellt farligt men oerhört jobbigt! Ont i huvudet har jag oxå! Så tänkte gå och lägga mig & kolla på film så jag åtminstone är någolunda pigg när klockan ringer imorgon! Skolavslutning som gäller & jag börjar bli riktigt nervös, mår jag såhär imorgon så kommer jag inte kunna sjunga så vi får se hur det går!
Som sagt sängen väntar!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback