RSS 2.0
 
   

hur lågt kan du gå?

 Den 2011-06-19, kl 10:33:56
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Jaa, började dagen med ett lite annat inlägg än vanligt. Har tråkigt så kollar igenom massa bloggar och lyssnar på musik! Har även hunnit kolla på Alvin & gänget 2, tror jag borde sova mer för jag har skrattat så gott som varje gång theodor sagt något! Letade igenom halva Youtube oxå efter när dom är på Zoo men det finns inte tyvärr! Inte skrattat så mycket på länge! & andra sidan älskar jag barnfilmer!
Jag har även kollat igenom alla bilderna från skolavslutningen / 9:ans fest, måste säga att alla va riktigt riktigt fina! Men nu ska jag gå och fixa lite kläder så skriver jag mer sen!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback