RSS 2.0
 
   

I L O V E Y O U !

 Den 2011-06-19, kl 00:03:05
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nu ska jag krypa till sängen! Har egentligen inget vettigt att skriva så vet inte varför jag gör detta inlägget men det är väll en vana antar jag!
Dagen har tillbringats i sängen och soffan, har nog inte gått mer än 10 meter idag! Usch, får jättedåligt samvete! Men man måste ju få ha sånna dagar ibland med! Så nu tänker jag slutföra den tillsammans med mina kuddar! Hoppas jag inte drömmer lika konstiga drömmar som igår natt!

Bild från igår efter skolavslutningen, mina finfina flickor ♥

     

Kommentarer
Postat av: julia

finns inget bättre än er tjejer! ♥

2011-06-19 @ 16:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback