RSS 2.0
 
   

på topp

 Den 2011-06-14, kl 08:12:02
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Ny dag, nya bekymmer!
Ne inte direkt! Lalala är på toppenhumör, fast tyvärr blir klassens dag inställt idag skulle jag tro p.g.a. vädret så blir inte ledig på torsdag.. Förjäkligt! Men vi får se om det blir av! Måste även packa väskorna och lite sånt, så min morgon har bestått av att duscha i princip, inget jag klagar på!
Så jag ska snart iväg till skolan och öva lite, de är ju inte allt för långt kvar till skolavslutningen nu så gäller att lära sig låten och hoppas på det bästa! Stina har ju lyckats bli sjuk nu när de bara är några dagar kvar så. Senare ikväll ska jag även spela match med F14, vet inte om jag sa det igår så, mot Alingsås! Så vi hoppas på det bästa även där! Men nu hade jag tänkt sätta igång lite musik och göra mig iordning, kanske borde skynda mig lite!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback