RSS 2.0
 
   

showtime

 Den 2011-06-17, kl 07:29:58
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
06.20 stod min klocka på så jag har hunnit duscha och lite grejer nu! Mår inte speciellt mycket bättre idag men det ska nog gå bra! Så om en timme ska jag vara klar och gå. Kommer bli så sjukt tråkigt att alla 9:or försvinner från skolan, visserligen kommer vi säkert fortsätta umgås men det blir ju inte samma sak.. Så jag lär väll fälla några tårar! Sen efter det ska vi till Skara på student & även till sjukhuset och sen tillbaka till studenten igen! Så dagen ser mycket bra ut! Förutom att jag vaknade och hade fått pigmentfläckar över hela axeln! Ser inte speciellt kul ut så får se vad läkarna säger om det med!
Men nu ska jag gå och fixa håret och äta frukost! Snart showtime!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback