RSS 2.0
 
   

ta mig till kärleken

 Den 2011-06-13, kl 15:29:56
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Hej allihop!
Nu har jag & Julia precis bokat biljetter till Håkan Hellström! Känns alldeless perfekt! Så i sommar kör vi tjejer, först på lite semester på västkusten & sen på HH konsert i Lysekil! Helt jäkla underbart!
Nu är jag iallafall med Julia som ni nog förstått och sen blir det kanske att åka och kolla på fotboll i Tråvad. Får se om jag orkar med det! Annars händer väll inte så mycket, ska fixa några bilder sen är det inget mer! Så ska nog gå och lägga mig tidigt idag! Blev ganska sent hos Julia igår, men kul hade vi åtminstone! Kollade som sagt fotboll och pratade med Johanna, sen kollade vi på Irene Huss och  sov! Lovely!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback