RSS 2.0
 
   

show must go on

 Den 2011-06-12, kl 13:05:49
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Jag blir galen! Håller på att städa rummet än en gång men det blir ju aldrig klart! Pratar i telefon med Julia och allt möjligt! Dagen kommer tillbringas tillsammans med henne och jäkla massa fotboll! Ska kolla på JK10 - Tråvad & Jk10 - Vara SK. Sen ska jag sova hos Julia och imorgon börjar sista veckan! Känns alldeless förträffligt! Har även tabbat mig lite, åt granatäpple men de skvätte över hela tapeten så det blev röda fläckar. Så nu får jag inte äta granatäpplen mer för mamma! Värdelöst..
Happhapp nu ska jag sätta igång musik & fortsätta vika alla kläder!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback