RSS 2.0
 
   

rubrik

 Den 2011-06-24, kl 11:19:14
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Städandet är i full gång! Känner att det inte kommer någon vart men det är väll bara att fortsätta, någon gång måste det ju bli rent! Och går omring & småäter på en misslyckad kaka, fattar inte varför jag gör det men hyfsat gott ändå! & snart kommer mamma hem med MASSA jordgubbar! Hon är och plockar dom nu, så det ser jag fram emot!
Borde egentligen inte sitta här eftersom jag måste städa klart och duscha men innan jag stänger av tänkte jag berätta om vad som händer ikväll! Först kommer Julia hit, så vi ska mysa massor! Äta god mat och göra midsommarkransar, sen ska vi kanske åka in till jung och umgås med riktigt bra folk! Så det blir kul, och om vi inte åker till jung så kommer vi spendera kvällen med någon bra film! Så hur det än blir kommer det bli grymt skulle jag tro! Måste ringa joel oxå! Ska kanske träffa honom med, kanske blir några till! Jag vet inte. Men nu ska jag hoppa in i duschen för mitt hår luktar ägg. Inte speciellt kul!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback