RSS 2.0
 
   

vattenfast

 Den 2011-06-12, kl 09:51:53
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Dålig uppdatering dom senaste dagarna men har gjort så mycket annat!
Men nu är jag äntligen hemma för att ta det lugnt, iallafall ett tag! Ska kanske spela match med F14 sen, får se hur det blir men det verkar som det iallafall. Så nu sitter jag och har dragit på mig mjukisbyxor och en filt & bara har det skönt! Ska försöka ta mig till tv:n och starta någon film med, maybe JUNO. Så får de bli!
Gårdagen har jag redan skrivit om men tänkte bara säga en gång till att de va grymt kul! Snygga killar, bra fotboll, underbara kompisar, småkillar som flirtar, haha jäkligt sköna grabbar det där! Så jag är riktigt nöjd!





gårdagens inköp, guldfynd by kenza 749:-

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback