RSS 2.0
 
   

vattenkrig vs vapenkrig

 Den 2011-06-24, kl 09:16:25
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Hola amigos, cómo estás?
Jo bara bra tack! Själv?

Nu är det så att jag är så trött så jag håller på att dö, men jag kan inte sova.. Så har legat i sängen ett tag nu, lyssnat på musik och funderat lite. Insåg att för exakt en vecka sen var det antagligen sista gången jag såg vissa jag gått i skolan med i flera år. Har haft riktig tur som fått lära känna er, dom flesta är verkligen grymma personer så de känns tugnt att ni inte kommer vara där varje dag nu.. Ne fy bubblan, vill inte tänka på det mer nu! Så jag tänkte hoppa in i duschen och hitta lite kläder man kan ha på sig idag!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback