RSS 2.0
 
   

Fade Away

 Den 2011-03-08, kl 15:01:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är jag hemma och kom precis på en grej! Vi är ju lediga på måndag och tisdag! Grymt!
Så på söndag åker jag till göteborg, ska på kalas.. Sen sover jag och mamma där, & på måndagen blir det en sväng till Sahlgrenska antar jag? Något sjukhus i göteborg i alla fall, sen efter det shopping!
Får hoppas på det bästa!
Men nu ska jag göra alla matteläxor jag ligger efter med, detta kommer ta ett tag!



bara för att ebba är så grinig ska jag länka hennes fb varje gång jag använder en bild hon tagit! here it comes men jag tror det är fel!
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=1629011027&sk=info

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback