RSS 2.0
 
   

lyckad kväll!

 Den 2011-03-26, kl 07:26:40
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Tjoooohoo! Förlåt för dålig uppdatering idag! Inget jag kan göra något åt nu, men gårdagen va bannemej bäst! Först åkte vi till julia, sen blev det hem till johanna & göra oss i ordning! Och sen körde anton oss till carl där det fanns ett riktigt gött gäng & ja , vi hade sjukt kul!
Sen åkte jag hem & somnade som en stock & nu är jag här! Ska packa klart sen ska jag iväg till grästorp och träna!
& efter det bär det av till trollhättan för att köpa ny mobil & efter det till kusten, så vi kommer hem på söndag & då blir det match i skara! Perfekt!
Men nu hinner jag inte sitta här mer, så tänker bara tacka alla för igår!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback