RSS 2.0
 
   

Sideshow Bob!

 Den 2011-03-09, kl 19:25:07
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nu ska jag pallra iväg till mitt rum och ta tag i städningen! Jag flyttar en tröja från golvet till sängen, och rätt som det är ligger en annan på golvet. Jag kommer ingenstans!
Sen ska jag belöna mig med en film till, har nämligen kollat på simpsons hela eftermiddagen och insett att jag har 0.03 % liv, illa!

 



Julia? Ser du likheterna?

Jag försökte förklara för julia hur lik presenten vi gav till stina va sideshow bob i simpsons, men ungen vet inte vem han är! Så här har du en bild och hoppas du får dig ett gott skratt när du inser att det är kopior!

     

Kommentarer
Postat av: j,

hahah, okej du hade verkligen rätt! ;o xd

shit vad fult! ;o



2011-03-10 @ 12:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback