RSS 2.0
 
   

the day before

 Den 2011-03-08, kl 07:40:34
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Hej!
Förlåt att det inte blev någon mer uppdatering igår men jag orkade inte, åkte direkt till vara efter skolan, va lite på körskolan sen gick jag, johanna och julia till Nordpolen och fikade! Mysigt! Och efter det släppte johanna av mig vid sparbankshallen och så satt jag där & kollade på fotboll! Tränade gjorde jag med, så dagen va bra! :)
Idag vet jag inte vad som händer, ska väll försöka plugga lite. Får se hur det går!
Men nu ska jag inte skriva mer, ha det fint!

     

Kommentarer
Postat av: sofia

Träningen va toppen jöööh ! :D

2011-03-08 @ 08:27:06
URL: http://sofiaka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback