RSS 2.0
 
   

back on track

 Den 2011-11-24, kl 07:29:23
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är jag uppe.. fick en liten chock när alarmet på klockan gick igång. Av ren reflex satte jag mig upp, satte telefonen vid örat och sa hej? När ingen svarade insåg jag att det kanske inte ringde trots allt och så var det ju såklart. Efter den tabben har jag nu duschat och lagt mig i sängen. Halsen är långt ifrån okej men jag måste till skolan idag. Vill inte hamna efter allt för mycket och eftersom en viss person (Anton) inte har någon aning om vad som hänt när jag varit borta så har jag inte kunnat plugga på just det hemma. Logiskt va?
Nog pratat om mig. Allt bra med er? Jag märkte igår att statistiken ökar vilket är grymt kul!
Åter om mig, min eftermiddag kommer antagligen bestå utav att kolla på när tjejerna har volleybollträning och sedan kolla på när laget tränar. Är så less på att inte kunna göra någonting även om det är väldigt skkönt att bara ligga hemma!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback