RSS 2.0
 
   

brinnande låga

 Den 2011-11-14, kl 21:23:25
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Yoyoyo!
Haha nee usch, finns det något fulare sätt att säga hej på? Tveksamt! Men ändå så händer det att jag säger det vilker är lite pinsamt..
Jaa, konditionsträningen gick sådär! Jag orkade inget över huvutaget! Trodde jag skulle dö ett tag nästan, men det är bra att vi kör hårt från början! Vi har som jag kanske sagt cup på lördag, eller vi har gjort ett tillfälligt F16 som vi 96or och 95or ska spela i denna cupen och sedan är vi tillbaka i damlaget igen. Kul med lite varriation, tydligen ska vi möta ENV och Främmestad som vi alltid möter i cuper.. Så vi får se hur det går! Det ska nog bli bra och sedan på kvällen ska jag och Julia gå på den tredje Twilight filmen - Breaking Dawn. Vi tänkte gå på premiären men någon stolle har satt den samma dag som det är öppet hus på De La Gardie så jag måste dit ifall jag någonsin ska komma fram till vilken linje och skola jag vill välja.
Som tur är så ska jag till studievägledaren imorgon så vi ska prata lite om olika gymnasien som skulle passa just mig! Känns tryggt att det finns människor som jobbar med sånt!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback