RSS 2.0
 
   

Canon 1100D

 Den 2011-11-25, kl 08:05:11
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Frukosten står på bordet, huvudvärken är ett faktum men jag hoppas att lite mat kan hjälpa den. Sedan ska jag iväg till skolan vilket är ganska så uppenbart. Någon gång under dagen är det även lucia övning, skoltid? Eftermiddagen? Kvällen? Ingen som vet? Får se om jag hittar dit med andra ord! Gårdagens lycka var iallafall utan tvekan att jag fick tillbaka min kära kamera, kanske låter konstigt men jag har verkligen saknat den! Inte för att ni märker det speciellt ofta men jag sitter ofta hemma och tar kort på helt onödiga saker. Nog om det, nu är det bråttom med tanke på att jag inte har några kläder på mig! Än.

Förresten så ska jag skärpa till mig när det gäller outfits och sånt, bara det att jag inte tycker det är värt att visa när man har mjukiskläder på sig? Så när jag börjar använda vanliga kläder igen lovar jag att visa!
 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback