RSS 2.0
 
   

Collin McLoughlin

 Den 2011-11-11, kl 07:58:29
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nuni!
Jag är på så dåligt humör och jag är svintrött så jag vet inte vad jag ska ta mmig till. Allt jag äter smakar vitlök? Det har varit en jätte dålig morgon. Först hade jag ingen röst så jag trodde seriöst att jag hade tappat den. Mamma satt bara och skrattade åt mig medans jag desperat försökte få fram något ljud! Men efter att ha druckit lite varm oboy blev det aningen bättre!
Hur min eftermiddag ser ut har jag ju redan förklarat, men stort sett skola, julia, hjälpa elin, kolla skor, tjejmys. Så det blir perfekt skulle jag tro!
Men nu tänkte jag gå och göra mig klar, men innan det ska jag tipsa om en killa jag skulle kunna lyccna på dygnet runt!


     

Kommentarer
Postat av: anton

världsbäst!

2011-11-11 @ 23:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback