RSS 2.0
 
   

confused

 Den 2011-11-16, kl 21:49:15
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Inte blev jag klokare utav detta, hjälp! Nu handlar det nog om fyra olika linjer tror jag. Dock så är det väldigt spridda saker och jag är tveksam om jag kommer trivas på dem så jag måste tänka lite till! Håller nu på att fråga runt om teknik eftersom jag inte är så mycket för NO eller hålla på i "verkstaden" men ändå funderar på det så känner jag att jag borde kolla runt lite! Sedan är det fortfarande musik som gäller, ekonomi och media :) , får se hur det slutar!
Nu ska jag iallafall sova, huvudet sprängs snart och jag börjar tro att jag behöver glasögon!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback