RSS 2.0
 
   

det är officiellt.

 Den 2011-11-23, kl 22:05:16
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nu är det dags för mig att sova, försöka iallafall. Imorgon ska jag släpa mig till skolan, tycka synd om mig och sedan beroende på hur jag mår så kanske det blir träning. Det var ett tag sen så det kan behövas nu.
Min dag går att summera med ett ord. Tråkig, jag har haft långtråkigt men ändå så har tiden gått fort. På något vänster önskar jag att den inte var slut än, finns fortfarande saker jag behöver göra..
Juste, något annat som händer imorgon är att jag får tillbaka min kamera som ebba har lånat hela veckan. Hade varit ganska kul att ha den hemma när jag varit sjuk men det kanske var bättre att den inte var det. Märkte nämligen att minnet på min dator snart är fullt. Så efter en biljett eller iallafall ett godkännande till Peace and Love festivalen i sommar står en extern hårddisk.
Börjar bli en ganska lång lista jag vill ha av tomten och det är bara 31 dagar kvar.. Minns förra julen som om den var igår. Ännu mer skrämmande är att det bara är 10 dagar kvar till luciakröningen, jag är så nervös redan nu. Usch, tror jag ska gå och gömma mig under täcket och hoppas på en bättre dag imorgon!

     

Kommentarer
Postat av: millan

vacker? öh ja

2011-11-23 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback