RSS 2.0
 
   

det gäller att se det som inte visas

 Den 2011-11-24, kl 15:58:48
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

I'm home! Jag stannade aldrig och kollade på volleybollen eftersom dom tydligen dansar hela tiden? Förstår mig inte på dem och det kanske är lika bra. Så nu äter jag lite och tänkte efter det plugga lite till, har massvis med arbeten som ska in så jag kan ju lika gärna göra klart dem tidigt. Sedan ska jag kolla på One Tree Hill och efter det ska jag till träningen, kanske stå i mål annars ska jag bara kolla på. Det är iallafall bättre med halsen men halstabletterna är fortfarande mina bästa vänner.

     

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Vinn biobiljetter till dig och en vän! :D

Ett klick och en kommentar är vad som krävs !

/ http://smnmode.blogg.se

2011-11-24 @ 20:02:23
URL: http://www.mylovebasket.com/se/redirect?catalog_id=80313&referer=3584466

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback