RSS 2.0
 
   

duktig

 Den 2011-11-08, kl 08:04:01
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 3  
 

Hello my beloved readers! Sovit gott? Det har iallafall jag gjort!
Drömde massa konstiga drömmar så dem tänker jag hålla för mig själv. Nu är jag strax klar för skolan, känns väll sådär men snart är det ju fredag igen!
Efter skolan ska jag bara plugga, verkligen rå studa. Det säger jag iallafall nu, får se hur det blir med det när jag kommer hem. Om jag behöver en paus så får jag ta fram dammvippan och städa mitt rum i stället så då kanske det är okej att plugga?
Men nu ska jag inte sitta här mer!

Förövrigt så vill jag tacka er alla som läser min blogg dagligen! Jättekul att se besöksstatistiken!

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta vara snygg och kom hit ist!

2011-11-08 @ 10:16:46
Postat av: carl

Säger som personen innan!

2011-11-08 @ 20:37:26
Postat av: ebba hofling

de va jag de!

2011-11-08 @ 21:46:18
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback