RSS 2.0
 
   

fånge i egypten

 Den 2011-11-12, kl 11:20:09
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Som ni nog förstod så är jag nu vaken! Ska plocka upp lite här sedan tänkte jag och mamma åka till Vara. Denna natten var nog den värsta jag varit med om tror jag, gråtit hela tiden pga drömmar! Och när jag tänker efter så har alla saker som hände kopplingar till veckan som har gått vilket gör mig lite förvirrad. Tror jag borde gå till en drömtydare eller något liknande för det inte speciellt normalt att man drömmer att man sitter fängslad i egypten och så händer massvis med saker?
Det var iallafall både glada och hemska scener, usch! Känner mig som en treåring som drömmer mardrömmar men det bryr jag mig inte om! Har aldrig drömt något obehagligare!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback