RSS 2.0
 
   

förlåt

 Den 2011-11-27, kl 20:05:07
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Första inlägget för dagen! Duktig jag är!
Just nu håller jag på att komma på julklappar till mina kära vänner och jag är nu klar med en! Snart iallafall, hoppas verkligen det blir som jag tänkt mig, annars blir jag lite besviken måste jag erkänna! Men jag hinner egentligen inte sitta här, måste egentligen plugga med tanke på att det är ganska mycket i skolan nu och lucian är på lördag! Har massor att göra, vet inte om jag hinner träna något i veckan heller. Imorgon hinner jag definitivt inte! Kanske på torsdag, det beror på hur långt jag kommit med inlämningarna och så är det även träning på fredag, får se om jag verkligen går på den!
Men nu ska jag fortsätta med pluggandet och efter det ska jag sova!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback