RSS 2.0
 
   

gråter en skvätt

 Den 2011-11-28, kl 16:26:42
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Det är eftermiddag och jag är helt tagen, jag sitter och förstör för mig själv. Jag var jätte duktig och började plugga direkt när jag kom hem. Men sedan började jag lyssna på När Moa sjöng Carry you home på idol i fredags så nu sitter jag här och gråter istället för att plugga.
Helt otroligt vad bra alla var i fredags, iallafall när de sjöng till någon som betydde mycket för dem. Har rysningar över hela kroppen och tårarna bara rinner. Känner mig som ett litet barn, med det bryr jag mig inte alls om nu! Tror inte jag är den enda som blir sån när de lyssnar på dessa låtarna.
Men nu ska jag plugga lite till innan jag går på lucian. Insåg förut att nästan alla lucior häromkring nu fått veta vem som vunnit förutom vi i Kvänum? Vi får vänta tills på lördag då kröningen är.. Nerverna spelar verkligen ett spratt! Usch vad orättvist livet är!

     

Kommentarer
Postat av: jennifer

Du har en riktigt fin blogg måste ja säga! :)

2011-11-28 @ 16:58:13
URL: http://jjenniferrotkirk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback