RSS 2.0
 
   

innebandy

 Den 2011-11-05, kl 11:40:21
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Jag har nu gjort lite allt möjligt! Inget speciellt vettigt egentligen, är hemma själv eftersom Elin och mamma är på handboll och pappa är på brandstationen. Så jag satte mig vid datorn och kollar lite på audrina på MTV. Stina kommer om en liten stund så vi ska nog laga lite mat och sedan gå och göra bort oss på innebandyn! Kom precis på att jag inte ens vet om vi har någon klubba, eller ho det vet jag men jag vet inte vart den är för det skulle ju pappa hjälpa mig med, men nu är han ju inte hemma? Får se hur detta slutar! Men jag tänkte skriva en gång till innan jag åker!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback