RSS 2.0
 
   

Jag tro att jag blivit aningen galen men j...

 Den 2011-11-13, kl 00:26:02
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Jag tro att jag blivit aningen galen men jag är verkligen sugen på att färga håret mörkbrunt! Vill prova något nytt så varför inte? Vet inte om det passar med blåa ögon bara! Men det är en liten tanke.. kvällen har varit bra! Vi kollade på yesman, roligaste jag sett på länge! Förstår inte dem som säger att den är långtråkig! Skrattade ju så gott som hela tiden! Men nu ska jag sova för imorgon ska jag till Skövde, kolla på när Elin spelar handboll och så ska jag köpa skor! Hoppas jag iallafall! Sedan ska vi till farmor och farfar eftersom det är farsdag. Tycker det är lite kränkande att inte barnen har någon dag? Jaja, jag pratar bara strunt nu när jag är trött!

     

Kommentarer
Postat av: Maja Karlsson

Asså! hur mår du eller? Klart brunt hår funkar med blåa ögon! De flesta brunetter är blåögda! Det som är värt att fundera över är så att det passar din hudfärg. kanske börja med en ljusbrun färg och kolla om du passar i det. om inte vet du att det är blont du ska ha.

2011-11-15 @ 19:39:38
Postat av: Anna Fahlgren

Sv: Tack så mycket för kommentaren! Den tanken har slagit mig med. Efter att ha hört runt lite bland mina vänner så tycker de inte att jag ska färga utan tycker istället att jag ska slinga det ljusare vilket också är ett alternativ!

2011-11-15 @ 20:11:09
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback