RSS 2.0
 
   

lördag

 Den 2011-11-26, kl 00:32:29
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Godkväll allesammans. Nu ska jag sova, och jag måste tacka Julia & Maria för en toppenkväll. Bara myst framför tvn. Vill bara säga att Moa blir bättre och bättre för varje vecka som går och idag var det ofattbart. Hur gulligt som helst när hennes storebror satt och grät i publiken!
Morgondagens planer ser ut såhär:

  • Upp tidigt
  • Åka och kolla på fotboll
  • Kanske äta ute med Maria
  • Hem för att ladda om
  • Åka och köpa pizza för ett till sist träffa Ebba!



    Det blir så bra det bara kan bli! Så därför ska jag sova nu så det blir imorgon snabbare. Förresten så är synten klar! Med andra ord kan jag snart spela piano igen! Det är med ett stort leende på läpparna jag säger, godnatt.



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback