RSS 2.0
 
   

Min tv fungerat fortfarande inte vilket gö...

 Den 2011-11-10, kl 07:59:29
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Min tv fungerat fortfarande inte vilket gör mig lite sur eftersom jag inte kan göra något på bloggen, inte så kul att skriva sms-inlägg hela tiden! Men jag hoppas ni står ut! Jag gick och la mig jättetidigt igår så jag har sovit nästan 10 timmar, ändå är jag supertrött. Men med tanke på dagens schema så är inte det speciellt konstigt! Skolan slutar 14.50, volleyboll 15.00-16.30, lucia 17.00-18.30 och så har jag fotbollsträning 18.30-20.00 så jag är nog död när jag kommer hem sen. Med andra ord blir det ungen uppdatering förrän ikväll, lite för ont om tid för att hinna annars!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback