RSS 2.0
 
   

mys

 Den 2011-11-06, kl 18:41:12
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 3  
 

Nu har jag och Ebba haft lite myspys! Åkte och köpte lite godis och jordnötsringar på ICA och sedan åkte vi hem och kollade på Smurfarna! Tyvärr somnade jag i slutet men det jag såg var riktigt bra! Den var grymt gjord det var bara en grej man tänkte på som såg lite konstigt ut och det var när dom lekte med brödrosten. Men annars var den toppen så den rekomenderar jag verkligen!
Så nu tänkte jag sätta mig med gitarren och spela lite, eller så borde jag plugga.. Får göra det en stund innan! Har två eller tre prov nu i veckan, så jag borde sätta mig med det nu! Lat som jag är så har jag bara gjort det en gång på lovet. Måste även städa men det är allt för tråkigt för att orka göra nu!

     

Kommentarer
Postat av: andreas

Du är världens finaste!

2011-11-06 @ 20:20:47
Postat av: anna

Fin blogg! Kan du ha tävling snart igen?

2011-11-06 @ 23:37:55
Postat av: anna

Fin blogg! Kan du ha tävling snart igen?

2011-11-06 @ 23:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback