RSS 2.0
 
   

mysigt

 Den 2011-11-11, kl 23:37:43
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Jag blir så trött på mig själv som inte kan hålla igång bloggandet! Jag menar hur svårt är det att skicka ett sms? I min värld är det tydligen väldigt svårt! Iallafall.. Min kväll har varit perfekt! Vi hann inte till vara så vi åkte direkt till Johanna, åt god mat och kollade på IDOL, sedan åkte Maria hem eftersom hon skulle upp tidigt. Vi andra satt kvar vid tv:n till Johanna oxå däckade så då åkte jag och Julia hem.. I smyg! Får se när Johanna märker att vi är borta! Jag vill iallafall tacka för kvällen!
Så nu ska jag göra mig iordning för sängen, kanske kolla på någon film om jag orkar! Imorgon ska jág iallafall sova länge och sedan ska vi in till Vara för att kolla skor. På kvällen ska vi till mammas kompis eller kompisar till familjen är nog mer rätt, Så det blir säkert kul hoppas jag! Nu ska jag kolla film som sagt!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback