RSS 2.0
 
   

nästa vecka

 Den 2011-11-20, kl 21:48:13
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu ligger jag i sängen ovh laddar inför en ny vecka som kommer bestå utav mycket plugg, lite träning och så måste jag till lidköping för att handla. Låter hyfsat bra faktiskt! Kommer därför försöka att sitta mindre vid datorn. Facebook iallafall, jag ska såklart blogga!
Vad helgen har att bjuda på är fortfarande oklart! Förresten så blev det varken något skolarbete gjort eller något städat. Istället började jag skriva ner vad jag ska köpa när vi åker till Ullared, det blev en liten lista men den ska jag nog hinna fylla ut ännu mer innan den fjärde! Men nu ska jag sova så jag orkar med veckan.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback