RSS 2.0
 
   

ONE WAY

 Den 2011-11-15, kl 07:48:51
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Jag vet inte vad jag ska göra? Jag är redan klar för skolan! Jag funderar på om jag ska plugga lite glosor men det känns ju lagom kul, men med musik så löser det sig nog! Jag ska även lyssna på musik i headset under dagen eftersom jag antagligen inte kommer kunna göra det på ett tag nu eftersom jag ska besöka ONE WAY i Lidköping i eftermiddag. Jag ska kolla om man får fota och lite sådant där annars kommer det bild när jag har kommit hem! Det ska bli så kul fast jag är nervös! Kommer det krasa? Göra jätteont? Svida eller bränna? Hjälp.
Men vill man vara fin får man lida pin!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback