RSS 2.0
 
   

önskelista

 Den 2011-11-30, kl 21:03:04
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Min kväll har varit så slapp så jag vet inte vad jag ska göra! Jag får skylla mig själv ifall detta provet går dåligt helt enkelt! Jag har iallafall läst lite men men mest suttit och pratat i telefon och kollat facebook. Denna hemska uppfinning! Egentligen borde jag ta bort min profil men jag vet redan nu att jag inte skulle klara mig!
Det är så att en gris jag känner har tjatat på mig om att jag ska lägga ut min önskelista här på bloggen, så dear santa claus, I want this for christmas.

  • Peace and Love 2012
  • Stativ till kameran
  • Självutlösare till kameran
  • Extern hårddisk
  • Nya kuddar (prydnad)
  • Pengar
  • Headset

Och såklart massa annat men det är inte något speciellt intressant! Jag hoppas jag hittar de sakerna på ullared på söndag så kan jag köpa dem själv!
Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, eller jag ska göra mig iordning för att gå och lägga mig. Sedan får vi se när jag kommer till sängen!
Förresten så behöver jag tips på vad man kan köpa till kompisar och släkt i julklapp? Maila gärna era förslag! Det är bara att trycka på fliken "kontakt" i menyn!

     

Kommentarer
Postat av: ebba hofling

faan va vi måste på P&L !

2011-12-01 @ 08:06:45
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback