RSS 2.0
 
   

överraskning

 Den 2011-11-03, kl 08:10:31
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Godmorgon! Nu ligger jag i min varma sköna säng och  känner inte alls för att gå upp! Det är alldeless för kallt sa detta inlägget skriver jag med en hand. Den andra är fortfarande kvar inder täcket! Min dag kommerförst bestå utav att försöka väcka elin nu då. Tror tyvärr inte jag kommer lyckas men iallafall! Så ska vi åka iväg och göra en sak som jag tror hon kommer uppskatta! Sedan hem igen, kanske träffa anton en snabbis och sedan träna! Det ska bli så kul! Behöver tyvärr köpa nya inneskor (uteskor med) men det hinner jag inte göra idag!



hittade två grymt gamla bilder!

     

Kommentarer
Postat av: mimmi

Fin blogg! :)

2011-11-03 @ 16:30:07
URL: http://mimmiwallins.devote.se
Postat av: Anonym

Vad lika ni är!

2011-11-03 @ 16:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback