RSS 2.0
 
   

Skara

 Den 2011-11-03, kl 16:25:26
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Denna dagen som skulle bli så bra blev till en början katastrof men fick sedan en drastisk vändning och blev toppen! Överraskningen var en tripp till Skara för att träffa Sarah och Filip! Det är dem vi umgås med i våran sommarstuga! Så det var jättekul eftersom dem bor i Täby så träffas vi bara på sommaren men deras mormor och morfar har flyttat till Skara så då passade vi på att träffas! Jag och Sarah fikade lite och kollade på film medans Elin och Filip kollade på tv mest tror jag.
esan dit var mest kaos, usch! Vi skulle byta i Jung och vi skulle komma dit 09.24 och bussen till Skara skulle komma 09.25. Men den hade redan åkt när vi kom till Jung så vi fick vänta i två timmar! KUL! Som tur var så fick vi komma till Julia så vi gick i 25 minuter för att sedan va hos henne i lite mer än en timme. Men det var verkligen uppskattat så tack!
Nu är jag iallafall hemma och tänkte laga lite mat eftersom jag ska på träning och efter det spelarmöte & presentation utav den nya tränaren! Det ska bli så kul!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback