RSS 2.0
 
   

snart helg

 Den 2011-11-18, kl 07:52:17
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Godmorgon, idag är humöret aningen bättre men fortfarande inte på topp! Har lite ont i magen och sånt men det är inget att göra åt så nu på momrgonen är det prov.
Jag insåg precis att jag måste städa innan Ebba kommer, vilket blir lite körigt eftersom hon kommer vid fem och jag kommer antagligen lite efter fem.. Men jag får lösa det på något sätt! Kanske betala Elin så lägger hon det under min säng? Det är ju ett alternativ!
Nedå, jag ska nog hinna med lite städning. Hmm, jag insåg igår att det nog är när jag dricker läsk som jag får ont i magen. Kan det vara så? Kanske kolsyran som gör det? Och nu undrar ni såklart varför jag druckit läsk på morgonen? Det har jag inte! Men jag gjorde det på jobbet igår! Inte bra att jobba där det finns hur mycket mat och godsaker som helst!

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

va glad man kan se ut då ;) du behöver inte städa, vi kan göra de sen när jag kommer :) <3

2011-11-18 @ 08:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback