RSS 2.0
 
   

Spotify Premium

 Den 2011-11-25, kl 17:50:45
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Nu är det så att jag gör mig klar för att springa till bussen. Den ska ta mig hem till Julia! Hur många som kommer dit vet jag inte så det blir en liten överraskning. För tillfället överväger jag om det är värt att vänta på nästa buss i 30 minuter eller om jag ska gå sista biten? Nästan så jag tror att jag går. Känns aningen ovärt att vänta i Jung utan någon att vänta med? Eller så får Anton skjutsa mig på cykel? Hur awsome vore inte det?
Men nu ska jag sluta, måste lägga in lite ny mysik på spotify så jag kan göra något när jag är på väg. Älskar Spotify Premium, ännu mer att jag fick det utav Telia. I och för sig endast 3 månader, men om de inte gett mig premium så hade jag aldrig skaffat det. Så TACK Telia!

     

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spotify Premium är något av det bästa som hänt mig!

2011-11-25 @ 23:12:49
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: L I N D A

Jag har spotify premium :D

2011-11-29 @ 17:25:20
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback