RSS 2.0
 
   

träning

 Den 2011-11-03, kl 22:20:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nu har jag varit hemma en stund och tänkte gå och lägga mig för det lär bli en kämpig dag imorgon! Först lucia och sedanska jag träffa Ebba, göra ett försök med att färga hennes hår! Har aldrig gjort det förut så får se hur detta slutar och så ska jag nog inte göra så mycket mer. Hon ska få hjälpa mig med lite småsaker inför årsfesten och ja, juste! Jag kom på nu idag att jag nog vill ha röda läppar på lördag. Men äger inget knallrött läppstift, så om någon ska till lidköping/vara imorgon får ni gärna höra av er, eller om ni har något ni vill sälja eller helt enkelt bara låna ut över helgen? Vore toppenbra! Så hör gärna av er!
Hmm.. ne nu har jag inget mer att säga så jag tänker sova eller kolla på någon film först! Godnatt!

     

Kommentarer
Postat av: mackanperry

Du är så fin Anna! Önskar jag fick en lika fin flickvän!

2011-11-03 @ 23:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback