RSS 2.0
 
   

2011'10'30

 Den 2011-10-30, kl 22:02:23
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Min kväll blev lite annorlunda mot vad jag trodde! Helt plötsligt kom Julia, Jonatan och Birk och lekte lite med mig! Eller vi låg allihop och trängdes i sängen och kollade på Bilar 2, sedan gick de hem och då passade jag på att äta lite hummer och kräftor! Första gången jag åt hummer och måste säga att det var riktigt gott! Så det tackar jag min farbror till!
Efter detta har jag kollat lite på bäck och inte mycket mer! Så nu tänkte jag kolla klart på filmen jag började på förut, Take me home tonight. Tyvärr krånglade tv:n så jag kunde inte kolla klart (tror det är samma fel på datorn som tv:n) men jag hoppas att den funkar nu!
Sedan ska jag sova, det är ju en dag imorgon igen och första dagen på lovet ska jag tillbringa med 6 andra tjejer och Johan eftersom vi har lucia!
Vi borde vara med i tidningen snart oxå! Jaja, jag lär ju säga till när det händer! Godnatt!

     

Kommentarer
Postat av: anton

snygg fast du är suddig!

2011-10-30 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback