RSS 2.0
 
   

att vara sjuk

 Den 2011-10-18, kl 08:38:42
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Ingen prao för mig idag! Får ligga hemma och kolla på film istället. Huvudet pulserar och det bränner i hela pannan. Så jag stannade hemma idag. Åt även hotell frukost och nu ska jag kolla på film igen. Borde plugga när jag ändå är hemma men det känns så lönlöst men jag får väll sätta mig ner och göra det ändå. Men som sagt, först ska jag kolla på film!
Annat jag ska göra idag är att ringa till jobbet och fixa en nyckel, även att hitta kläder till fotograferingen imorgon som jag MÅSTE vara med på, phuu.. Enda chansen att komma med i tidningen så det är bara att köra på! Huvudvärkstabletter och lite annat annat borde göra susen!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback