RSS 2.0
 
   

Boken - Bloggande

 Den 2011-10-13, kl 15:18:32
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är jag hemma från skolan och tänkte äta lite äpple och läsa en bok jag lånade på biblioteket om bloggning idag! Hoppas att den är värd tiden, kanska får jag några tips eller något sådant! Kan ju alltid hoppas! SÅ det ska bli kul, jag läser aldrig böcker och ännu mer sällan fakta böcker så detta blir första gången! Sen ska jag som sagt sätta mig med frågorna och så tänkte jag baka! Fick något konstigt infall om att jag ville göra det! så jag får väll överraska mamma och pappa med det eller något sådant!
Fick också veta att jag ska jobba på måndag igen. Sent som förra gången, det är tydligen VIP-kväll så då ska jag servera igen. Kan bli en jobbig helg känner jag!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback