RSS 2.0
 
   

EGYPTEN 2010

 Den 2011-10-17, kl 21:45:34
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Min dag har slutat som den började, dåligt. Först när jag kom hem så fick jag veta att en hund vi brukar få ta hand om tyvärr har avlivats efter att ha fått en stroke.. Sedan så slutade min telefon att fungera rätt som det var men när den startade igen så slutade datorn att fungera. Så detta inlägget har än så länge tagit ca 20 minuter att skriva. Men jag gör allt för er läsare.

Så nu tänker jag lägga mig och kolla klart på CSI NY, spännande grejer detdär. Ska även ladda ner baksmällan 2 igen för den versionen jag hade laddat ner funkade inte att kolla på! Så det är min plan för ikväll!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback