RSS 2.0
 
   

humörsvängningar

 Den 2011-10-23, kl 21:06:48
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Just nu sitter jag och är lite småsur på min mobil som vägrar göra som jag vill! Försöker kolla på några videos jag lagt på minneskortet men det går inte att spela upp dem. Så nu provar jag massa olika appar ifall det skulle kunna funka med dem. Så jag håller tummarna! Mer än detta så gör jag ingenting, tänkte gå och lägga mig snart. Det har varit en körig helg måste jag säga, inte mycket sömn någon natt. Så jag måste ta igen mig nu! (gäspgäsp)
Imorgon ska jag gå och lämna mitt vandringspris.. Känns riktigt sorgligt att behöva lämna ifrån mig det. Det stod ju så bra i fönstret.. Men det är någon annan tjejs tur att få uppleva den lyckan/stoltheten!
Jaja, nu ska jag slänga mig i sängen istället! Det kanske är något bra på tvn, vem vet?

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback