RSS 2.0
 
   

IDOL och gitarrspel

 Den 2011-10-28, kl 22:04:35
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Min kväll har bestått utav Sims 2! Haha, fick ett sug efter det så har spelat ett bra tag! Sedan så var det idol vilket jag såklart kollade på! Musik nörd som jag är så var jag helt lyrisk när Moa sjöng! Hur bra får man vara egentligen? Och Robin som har världens bästa röst! Helt galet vad många duktiga personer som är med i år! Så nu är jag lite nyfiken på vem som åker ut, hoppas lite på Linni även om hon var mycket bättre än hon brukar idag!
Så nu tänkte jag fortsätta ladda ner film och sedan kolla på någon utav dem! Fick veta förut att min morbror och någon mer ska komma hit och göra klart i våran hall vid 8 och eftersom jag sover precis bredvis så ska jag nog slänga ut pappa ifrån hans säng så jag får sova där istället. Eller så har elin erbjudit hennes säng! Gulligt av henne! Något annat som är gulligt är att hon har börjat spelat gitarr och håller nu på att lära mamma! Så dom sitter jätte koncentrerade på Elins rum och spelar och sjunger! Det går sisådär! Men dom underhåller resten utav familjen iallafall!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback