RSS 2.0
 
   

Infect me with you poison

 Den 2011-10-25, kl 21:40:21
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu tänkte jag krypa ner i sängen efter en icke speciellt ansträngande eftermiddag framför tv:n. Så jag tänkte lägga mig ner, kolla lite på tv och sedan stänga mina blå. Av någon anledning längtar jag till imorgon så jag tänkte sova så det blir imorgon snabbare! Tänker som en 3 åring jag vet, men ack så praktiskt! Så detta blir det sista inlägget för idag, men jag skriver självklart när jag vaknar imorgon! Ska även försöka gå upp lite tidigare, kan inte vara morgontrött hela livet! Med tanke på att bussen kommer gå 7.00 från Kvänum när jag börjar gymnasiet så får jag skärpa till mig!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback