RSS 2.0
 
   

klädproblem

 Den 2011-10-18, kl 19:00:23
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Jag har fått ett litet problem! Vad ska man ha på sig på fotograferingen imorgon? Jag har INGA kläder att ha på mig. Så nu ska jag rota igenom både min och mammas garderob i hopp om att hitta någonting. Synd att det inte är i nästa vecka vi ska bli fotade för jag och Ebba ska till Göteborg i helgen. Jag hoppas på att komma hem med ett par nya boots, en ny jacka och lite annat! Då hade jag blivit lycklig!
Men nu ska jag gå och äta lite, är jätte hungrig och huvudet är bättre fast fortfarande inte bra men det blir iallafall prao imorgon igen. Det är bara att härda!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback