RSS 2.0
 
   

kollage

 Den 2011-10-10, kl 08:05:12
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Godmorgon! Känner mig hyfsat utvilad idag så gick upp för 15 minuter sedan, måste packa och göra mig iordning mig sedan bär det av till skolan.
Efteråt så funderar jag på om jag ska försöka ta mig ut och speringa lite? Eller kanske använda min pilatesboll? Förra gången jag använde den trödde jag ju att jag fått nackspärr men det va tydligen bara träningsvärk. Så den vet jag ju fungerar!
Känns som att blivit jättelat på senaste tiden så det kan behövas! Städa rummet oxå, ah. De blir nog en tråkig dag dethär!



Det blev en väldigt gammal bild, men en som betyder väldigt mycket.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback