RSS 2.0
 
   

Kungsfoto

 Den 2011-10-03, kl 20:54:16
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Tänkte lägga ut skolfotot när jag ändå är igång, kan ju inte säga att någon av bilderna blev bra men det är sista året på nästegårdsskolan så det spelar inte så stor roll faktiskt!
Har precis fått höra att skolkatalogen kommer i efterhand så hoppas att detta stämmer för jag vill verkligen ha den. Grymt kul att kolla igenom alla klasser. Inte för att det är speciellt många men några iallafall.
Nu tänker jag iallafall slänga mig i sängen och kolla på film, det lutar mot "Due Date", riktigt rolig film! Ungefär som "Baksmällan", så den rekomenderar jag verkligen för er som har samma humor som mig! 


Modell: - 9 GRÖN - jag -        Fotograf: jag

 



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback