RSS 2.0
 
   

NY DESIGN

 Den 2011-10-03, kl 15:53:38
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nu är jag igång igen men ny design och allt! Blev riktigtriktigt nöjd faktiskt! För er som inte har typsnittet Century Gothic på datorn så rekomenderar jag att ni laddar ner det här för att få rätt text m.m. Annars är det väll inte så mycket nytt förutom att det finns en kontakt flik där jag har länkar till gilla-sidan på facebook och mail & lite annat!
Så nu ska jag försöka bli seriösare med bloggen, skriva om lite annat och uppdatera oftare! Hoppas det uppskattas!
Men nu ska jag gå och duscha, orienteringen gick jättebra förutom att vi hamnade i leran. Så vi badade i sjön efteråt och nu håller jag på att bli förkyld så jag ska ta en varm dusch och sen ska jag plugga. Kanske kolla igenom gymnasieinformationen vi fick också! Börjar få lite ångest över gymnasiet? De är inte långt kvar tills vi ska välja och jag har ingen aning om vad jag vill gå! Hoppar mellan estet-musik (MoP), teknik - design och produktutveckling, estet-media & även handel & administration.
Det blir ett svårt val!

     

Kommentarer
Postat av: Den bäste

det ser riktigt bra ut käre vän! <3 du valde den bilden jag pratade om :) riktigt nöjd må jag såga :) vi får snacka senare ikväll! puss

2011-10-03 @ 16:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback